Nowoczesna promocja marki – real time marketing

W czasach, w których pierwsze skrzypce gra Internet, w tym zwłaszcza różnego rodzaju media społecznościowe, poniekąd oczywistym stało się szukanie nowych, innowacyjnych form promocji, bazujących na tych mediach. Stąd swą genezę bierze real time marketing, który rewolucjonizuje rynek reklamy.

Liczy się dobry pomysł

W czasach, w których pierwsze skrzypce gra Internet, w tym zwłaszcza różnego rodzaju media społecznościowe, poniekąd oczywistym stało się szukanie nowych, innowacyjnych form promocji, bazujących na tych mediach

Autor zdjęcia: CollegeDegrees360

W przypadku real time marketingu, bardzo istotną kwestią jest pomysł (więcej pod tym linkiem). Bez niego bowiem próżno oczekiwać wielkiego sukcesu rynkowego, przekładającego się na promocję marki. To właśnie w praktyce od nośności formułowanego przekazu zależy to, czy taki przekaz spotka się z uznaniem odbiorców, czy wręcz przeciwnie – wyrządzi więcej szkody niż korzyści. A trzeba mieć tu świadomość, że nierzadko ma się do czynienia z balansowaniem na cienkiej granicy dobrego smaku i humoru, a kompletnym faux pas. Źle skonstruowana kampania zostanie niestety w najlepszym przypadku niezauważona i całkowicie pominięta, w gorszym wariancie zapamiętana jako coś niesmacznego. O wymiarze marketingowym i oddziaływaniu takiej reklamy na konsumentów nie trzeba wówczas chyba pisać. Czasem naprawdę trzeba się natrudzić, by zatrzeć negatywne skojarzenia…